RSS

O zi specială

08 Noi

Astăzi, elevii din clasa I au făcut un efort grozav pentru a scrie cel mai frumos cuvânt din lume: mama.

În curând, veți avea și poze.

În aceeași zi, au strâns tot curajul copiilor de vârsta lor, au spus:

1, 2, 3, 4, 5 –
32 de pitici voinici si au zambit, caci: Gata, vaccinul!

Mai sunt câțiva amânați pentru săptămâna viitoare.

Bravo lor, bravo părinților!

Și nu în ultimul rând, gândurile noastre bune celor sărbătoriți azi.

La mulți ani, Mihaela, Gabriel, Mihai!
Cu mândrie,
d-na Psatta

Iată nu numai poze cu sărbătoriții, dar și un moment al lecției de engleză, profesor d-ra Dana Constantin.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
6 comentarii

Scris de pe 08/11/2011 în Clasa I, Evenimentele clasei I E

 

6 răspunsuri la „O zi specială

  1. Mihaela Lazar

    08/11/2011 at 6:02 pm

    Multumim mult pentru urari, pentru gandurile bune, pentru incurajarea/sustinerea copiilor nostri. Probabil din cauza emotiilor sau/si a vaccinului, Radu-Gabriel s-a intors acasa cu bombonelele pregatite pentru noii lui colegi…

     
  2. d-na Psatta

    08/11/2011 at 6:39 pm

    Nu acesta a fost motivul, ci faptul ca au fost 5 sarbatoriti si 2 ore a durat vaccinarea. Am incercat sa fac un grafic al celor 5 bomboane pe care sa le manance copiii la intervale acceptabile, dar multele evenimente nu au permis ca timp sa il respectam.

    NOi am cantat tuturor celor sarbatoriti si maine copiii se vor putea bucura de dulcele Radu- Gabriel.

    d-na Psatta

     
  3. Anelyn Radulescu

    08/11/2011 at 10:05 pm

    Da, Mihai mi’a spus ca bomboanele lui au fost servite la cabinet, la vaccin chiar ! 🙂 Oricum, a fost o zi deosebita, si originala !!! multumim D-na Psatta !

     
  4. Oana Tone

    10/11/2011 at 9:26 am

    Multumim mult pentru poze! Sunt niste frumosi!

     
  5. Irina Ismail

    11/11/2011 at 11:10 am

    Aceasta postare m-a facut sa-mi amintesc perfect ziua in care, acum 4 ani, ii pregateam si noi pe fostii elevi ai dnei. Psatta pentru marea confruntare cu halatele albe…Asa incat, trecuta fiind prin aceste emotii, ma alaturi si eu doamnei si felicit atat copiii cat si parintii pentru treerea cu bine a acestui hop ….

    Ma bucur enorm ca am ocazia de a fi in continuare in legatura cu minunata perioada a vietii fiecaruia dintre nioi, aceea in care o avem mereu alaturi pe DOAMNA !

    Multumesc doamnei Fantastice pentru constructia temeliei OMULUI ce urmeaza sa devina fiica mea , absolventa a clasei dnei. Psatta , promotia 2011.

     
  6. d-na Psatta

    12/11/2011 at 5:39 am

    Bună ziua, mămică de clasa a V-a. Mulțumesc și vă doresc ani de gimnaziu frumoși și utili.

    Cu drag,
    fosta d-nă …

     

Lasă un răspuns

 
