RSS

Primul nostru concurs COMPER

08 Dec

Ora de limba română s-a transformat într-un joc serios de atenție.

1. Pe ecran ( tabla magnetică) a fost peoiectat subiectul concursului

S-au observat fișa de concurs, cât și numărul exercițiile și am vorbit despre regulile de completare.

Zis și făcut….

Fiecare subiect a fost citit de 2- 3 ori

Am fost atenți la concurs, aproape la fel ca în orice oră.

Să nu credeți că am reușit într-o oră. Am luat pauză ( aceiași  pitici alergători au repetat obiceiul, unii au stat de vorbă, alții au mâncat pachețelul, unii s-au amuzat, alții s-au întristat )

Am terminat de răspuns la toate cele 20 de întrebări, am strâns grilele și am verificat răspunsurile.

Nu putem decât să-i felicităm pentru efortul lor.

subiectul a fost simplu, exact ce s-a lucrat în orele de școală sau acasă:

LimbaRomana_EtapaI_ClasaI

 

Lasă un răspuns

 
