RSS

Pasiunea mea cea mare

11 Dec

Dansez cu prietenii si colegii mei din Dance World de 2 ani si jumatate. Am calatorit cu ei prin multe tari, pentru ca anul trecut am reprezentat Romania la 2 Festivaluri Internationale de dans si anul asta, la Cupa Mondiala de Dans de la Paris Disneyland.

Imi e putin greu cateodata, pentru ca ne antrenam de 2 ori pe saptamana cate 2 ore, iar cand avem competitii lucram zilnic. Dar imi place foarte mult!

Sambata am fost invitati sa deschdem Gala festivalului de muzica Aurelian Andreescu, de la Teatrul Tanase. Aici puteti vedea cele doua dansuri.

Astazi am dansat la Palatul Copiilor, am fost invitati speciali ai Festivalului Conil Fest. Imi place foarte mult unul dintre dansurile de azi, Angels, cu tema „Stop violentei asupra copiilor”, cu care ne-am calificat pe locul 6 din 24 de tari la categoria noastra de varsta, la Cupa Mondiala de dans de la Disneyland – Paris, iunie 2011. Ma puteti vedea impreuna cu Nicol, Daria, Maria mica, Maria mare si Mario.

Ana

 
 

Etichete: ,

5 răspunsuri la „Pasiunea mea cea mare

  1. d-na Psatta

    11/12/2011 at 7:35 pm

    Ne mândrim cu tine, Ana dragă!
    Să nu lași niciodată să dispară pasiunea, chiar dacă uneori îți va fi greu.

    Își dorim să câștigi cu echipa ta multe competiții!

    d-na Psatta

     
  2. Gabriela

    11/12/2011 at 7:58 pm

    Woooow! Ce frumos! Este pentru prima data cand vad un blog al unei clase de copii atat de mici! Felicitarile mele doamnei invatatoare ca stie sa isi promoveze copiii atat de frumos!
    Ana esti o norocoasa sa ai o asemenea invatatoare!
    Voi urmari cu mare drag acest blog ca sa descopar si alte pasiuni ale celorlalti elevi.
    Cat despre Ana….o cunosc de la primii sai pasi pe scena si este o mare incantare sa ii urmaresc evolutia.
    Felicitari, inca o data doamnei invatatoare si la cat mai multe articole!

     
  3. Marinna

    11/12/2011 at 8:16 pm

    Sunt mai mult decat mandra sa ma numar printre colegele Anei de trupa. Este un copil minunat care munceste foarte foarte mult. Sunt convinsa ca multi copii si mai mari decat Ana nu ar face fata in locul ei.
    Vizitand acest blog am descoperit ca si doamna invatatoare este mandra de clasa dansei , si eu as fi in locul ei…

    Vreau sa ii urez Anei sa aiba multa rabdare si ambitie in continuare, cum a avut si pana acum, si, cu siguranta va realiza ceea ce ea isi va propune. Am incredere.

     
  4. Brandusa

    12/12/2011 at 5:17 am

    Felicitari Ana, prietena si colega mea draga! Te-am admirat aseara pe scena dar nu te-am mai gasit in culise, m-am numarat si eu printre participanti in cadrul Corului Centrului de Performanta Conil ! Mult succes in viitor spre o cariera de vis!

    Brandusa

     
  5. Alina Ciobanu

    12/12/2011 at 2:27 pm

    Va multumesc!
    Ana

     

Lasă un răspuns

 
