RSS

Ziua scolii noastre

14 Dec

Astazi a fost Ziua Scolii noastre, scoala 150.

In clasa I E, am serbat ziua scolii cu ajutorul mamei Marei, d-na Paun, care ne-a aratat experimente chimice.

A facut un vulcan dintr-o substanta care era ca scrumul de tigara si au iesit scantei de foc. A mai facut un experiment cu un prospop ud caruia i s-a dat foc si s-a uscat putin. Plus alte trei experimente – unul cu varza rosie – sucul de varza rosie a fost decolorat cu niste substante chimice – altul cu coca de facut prajituri si otet – coca cu otetul au facut impreuna sa se umfle balonul – era si un balon acolo 🙂 – ultimul experiment care l-a facut Mara si mama ei a fost realizarea unei prajituri in bucataria lor inca de aseara – iar noi am mancat rezultatul –  fursecurile, care au fost FOARTE BUNE !

Asa s-a incheiat Ziua Scolii noastre.

Multumim mamei Marei pentru surpriza facuta !

Relatat de Mihai Radulescu, elev clasa I E

Redactat de mama lui, Anelyn

Pozele facute de mama lui Victor, d-na Bulf, vor veni in curand 🙂

…si iata-le 🙂

  • experimentul cu oul care a intrat in sticla in aplauzele micutilor nostri:

..

  • experimentul cu balonul umflat la reactia prafului de copt cu otetul, spre placuta uimire a publicului:

  • si experimentul ‘baietilor in veste’:

                    

  • publicul, copiii nostri frumosi, curiosi si (chiar) cuminti:

                                        

  • binemeritate aplauze pentru experimentele reusite de ‘doamna de chimie’:

                                        

 

Felicitari tuturor, Doamnei pentru idee si organizare, mamei Marei pentru disponibilitate si prestatie si copiilor nostri pentru ca primesc cu atata caldura si entuziasm informatiile noi si interesante!

Postate de catre mama lui Victor Bulf

 
6 comentarii

Scris de pe 14/12/2011 în Clasa I, Evenimentele clasei I E

 

6 responses to “Ziua scolii noastre

  1. Anca Paun

    14/12/2011 at 9:27 pm

    Eu le multumesc copiilor nostri pentru satisfactia pe care am primit-o de la ei prin ochisori stralucitori, prin zambete, interes, curiozitate, zumzet si freamat. N-am mai avut de foarte mult timp parte de o asa mare bucurie, pe care am savurat-o intreaga zi. Cu ajutorul lor, astazi mi s-a cristalizat foarte clar ideea ca nu am gresit deloc cand am estimat ca intr-o zi o sa fiu profesoara pentru cei mai mici decat studentii cu care lucrez acum.
    De asemenea, ii multumesc Doamnei noastre pentru ocazia oferita atat de a petrece un timp minunat cu copiii nostri, care fara a exagera cu nimic, sunt extraordinar de buni, sensibili, si destepti, cat si de a nu trece anul voluntariatului pe langa mine fara ca si eu sa-mi aduc contributia cu ceva.
    A, si nu uit sa va multumesc, draga Doamna, si pentru ajutorul discret si in acelasi timp foarte consistent si experimentat pe care mi l-ati oferit pe tot parcursul orei!

    Anca – mama Marei

    PS. Cu placere, Mihaita! Daca mai vrei idei de experimente care se pot face acasa, intreaba-ma!

     
    • Anelyn Radulescu

      14/12/2011 at 9:32 pm

      Oh, vrea vrea ! Mihai cauta aluat azi la magazin ! deci, avem de discutat …ca intre gospodine 🙂
      Anelyn

       
      • Anca Paun

        14/12/2011 at 9:43 pm

        Se vede din text ca i-a placut, de altfel doar spre sfarsit mi-am dat sema ca trebuie sa fie relatarea unui copilas 🙂
        Cu placere oricand, numarul meu este 🙂

         
    • d-na Psatta

      15/12/2011 at 2:49 pm

      A fost o mare placere pentru mine să fiu pentru 50 de minute un spectator activ și atent.
      Am filmat întreaga oră, în curănd voi putea să vă prezint filmul.
      Felicitărle mele, stimată d-nă profesoară, cu siguranță aveți vocație didactică.
      Felicitările mele școlăreilor curioși și entuziaști!

      d-na Psatta

       
  2. Anelyn Radulescu

    14/12/2011 at 9:34 pm

    PS. Tot textul ii apartine lui Mihai, eu am redactat….
    Da, multumirile se indreapta atat catre Doamna Paun cat si catre Doamna Psatta !
    La cat mai multe idei !

     
  3. Anelyn Radulescu

    14/12/2011 at 10:09 pm

    Draga Dna Paun, multumesc pentru numar, l’am notat, dar cu permisiunea dvs nu il voi lasa aici 🙂 E la loc sigur pentru cine il doreste !
    Dna Bulf, multumim mult, pozele sunt edificatoare !!!!

     

Lasă un răspuns

 
