RSS

Gandurile unui mic scolar la al doilea inceput de scoala

17 Ian

Oh, da! Oh, da! Oh, da! A reinceput scoala. Chair imi doream atat de mult! Ii cam dezamageam pe cei mari cand ma intrebau compatimitor – Si? Gata? De maine incepi scoala? Te bucuri? Iar eu raspundeam – DAAAAA  iar ei neincrezatori repetau dupa mine, dar cu totul alt ton…MDAAAA…. DA!  Mi’am revazut colegii dragi si d-na draga cu multa bucurie! Multe amintiri am depanat si am adus si noi cateva in micile noastre carticele de IARNA !  – cartea mea a avut mai multe poze – nu prea am avut rabdare sa desenez, trebuie sa recunosc, eram tentat mai mult de PSP si de desene. Dar am si scris, da, am scris si am facut toate excercitiile si am citit toate textele si unele din Cartea de Craciun….si din….dar nu, cu cartea aia d-na nu e de acord, nu mai spun ! 🙂

Am adus si fasolea, tema de la Stiinte. La mine au incoltit doar 3 boabe din 10. Cand am spus d-nei asta, ea a spus simplu – Pai e normal, voi nu sunteti 3 ???  – Eu, Mama si Tata !!! Intelegeti???? D-na are dreptate! Asa ca nu mai sunt suparat, e normal !!! 🙂

In prima zi de scoala Daria ne’a servit cu bomboane. A implinit 7 ani ! La multi ani Daria, din nou iti urez ! Asa ca, am inceput cu dulciuri ca sa ne amintim de dulciurile primului nostru Craciun de SCOLAR !

Azi am invatat pe o mic de mana….ce mai, gata!!! Nu ne mai opreste nimeni….chiar si fara zapapda, sania noastra de invatatura aluneca si descopera tot ce e mai frumos in drumul  ei 🙂 Asta e chiar metafora mamei….dar e frumoasa, nu????

Redactat de Mihai si editat si adaptat de mama lui Mihai

P.S.  Rares a trimis pozele cu fasolea lui. Nu a putut sa o aduca pentru ca aceasta din pacate s’a uscat cand au fost plecati de acasa…….dar  in poze arata tare  frumos !

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Un răspuns la „Gandurile unui mic scolar la al doilea inceput de scoala

  1. d-na Psatta

    18/01/2012 at 3:10 pm

    Un articol inspirat, amuzant și realist. Așa mi s-a părut și mie reîntâlnirea cu grozavii mei.
    Ce multe evenimente plăcute în doar 2 zile…

    Mulțumesc, Mihai! ( să te faci bine – repede)

     

Lasă un răspuns

 
