RSS

Jurnalul zilei

24 Ian

Ora de limba română

Am repetat literele învățate, am rezolvat oral cerințele de la paginile respective din manual.

Exerciții interesante, variate … elevii atenți s-au descurcat de minune.

L-am întâlnit pentru prima oară pe p. Am descifrat cuvintele, propozițiile din manual, am completat jocul cu silabe, iar pentru prima oară ( va deveni un exercițiu foarte important pentru clasa întâi) am răspuns la întrebări legate de textul din manual.

Pentru părinți ( profesorii de acasă) ofer căteva exemple:

– Cum se numesc cei doi copii? Al cui e penarul? Ce are acesta pe capac? Cum sunt aripile pelicanului?

Veți avea surpriza să constatați că deși copiii citesc, sensul comunicărilor le este încă neclar ( firesc în acest moment). Din acest motiv e necesar ca exercițiul să se repete pentru fiecare text ( lectura)

La Cunoașterea mediului am repetat lecția despre alcătuirea unei plante și tare mirați au fost când au aflat că oamenii consumă aproape toate părțile componente ale unora dintre plantele cultivate de om ( cartoful, morcovul – rădăcina, etc)

Au fost ceva confuzii cu privire la Caietul rip II.

Acesta se folosește deocamdată doar luini, la ora de lectură.

Am cântat La muți ani, Mihai!

– ne-am îndulcit și am râs puțin

A fost o zi în care am simțit absența voastră.

Să vă însănătoșiți repede și să veniți cu drag de școală !

Pe mâine,

d-na Psatta

 
Un comentariu

Scris de pe 24/01/2012 în Clasa I, Jurnalul zilei clasa I

 

One response to “Jurnalul zilei

  1. Anelyn

    24/01/2012 at 10:25 pm

    Multumim mult pentru tabloul zilei de azi…..multumim pentru urarile lui Mihai, a venit foarte fericit acasa. In special multumim pentru ajutorul pe care ni’l dati noua, ca parinti incepatori, prin observatiile de folos si sfaturi ! Asteptam sa va citim si maine !

     

Lasă un răspuns

 
