RSS

Jurnalul zilei (2)

25 Ian

Astăzi am reușit să ajungem printre troiene și furtuna de zăpadă la alte ore de limba română, matematică, engleză.

Special pentru bolnăviori câteva imagini și modele de exersat.

Cel mai interesant moment pentru azi, cred că a fost concursul pe echipe:

1. Echipa  Isteților – primul rând de bănci.

2. Echipa Fantasticilor – rândul din mijloc.

3. Echipa Campionilor – rândul de la fereastră

Din cele 2 ore de limba română, după ce l-am recunoscut și folosit pe fratele mai mare al lui p, am dat startul concursului.

Reguli

S-a împărțit tabla pentru cele trei echipe.

Câte un copil, membru al unei echipe are sarcina de a urmări un șir de cuvinte proiectate pe ecran, a respecta cerința ( ex. – cuvânt care denumește un animal sălbatic, o pasăre, un fruct exotic)

Căștigătorii? Aflați de la cei mici. Eu am fost încântată de atmosfera și rezultatul jocului.

Iată câteva instantanee din această zi:

 
 

Lasă un răspuns

 
