RSS

O altă zi de iarnă

26 Ian

Trebuie să recunosc că deși sunt născută vara, îmi place iarna și zăpada.

Am ajuns la școală și ( anticipam deja) mulți dintre elevi au rămas acasă, căci mașinile părinților nu puteau fi scoase din parcare.

Îmi aminteam de primii ani de învățământ când, în ierni mai grele, nu lipseau prea mulți școlărei Părinții aveau condica de semnat și școala era aproape de casă.

Mi-e dor de bujorii în obraji, ochii care râd de căzăturile în curtea școlii și periatul hăinuțelor pline de zăpadă înainte de a fi așezate în  cuierul clasei.

Trebuie să aflați că, în fiecare an există o zi de iarnă, însorită, de obicei vineri – când – ieșim în curtea școlii la o bătaie cu bulgări.

dacă elevii mei sunt sănătoși, iar părinții de acord cu regulile ( salopetă de schi, mănuși, fulare, etc, fără violență))

Sunt sigură că și în acest an, peste vreo 2 săptămâni – când vom încheia definitiv capitolul răceli – ne vom distra  de minune.

Ce am făcut astăzi?

1. Am repetat literele p P.

Am întâlnit o literă a care… zâmbește Ă, ă 

Astfel, putem să scriem mult mai multe cuvinte, propoziții, dialoguri.

Vă prezint un model, chiar pentru antrenament ceva, special pentru voi.

La matematică am repetat adunări, scăderi ( 0 – 10) și numerația 0 – 30.

Ca noutate, am scris cuvinte, chiar propoziții pe caietul de matematică.

 

Lasă un răspuns

 
