RSS

Jurnal de școală (3)

27 Ian

Ultima zi a săptămânii a adus alte exerciții și concursuri.

La ora de matematică am exersat citirea, scrierea, reprezentarea prin desen a numerelor mai mici ca 30.

Din nou am adus pe caiet câteva cuvinte, iar la finalul orei fetele și băieții au intrat în competiție.

Rezultatul?                                    2 – 1 pentru băieți ( continuăm)

La ora de muzică am ascultat cântece despre iarnă, iar la final am desenat flori de gheață la ferestre ( tabloul inspirat din cântec).

La ora de teatru – pentru că erau prea mulți absenți- am decis să audiem povestea Craiasa zăpezii și Prințul Aprilie , iar la final am realizat un puzzle după model.

Priviți, vă rog

și SĂ NU MAI RĂCIȚI PÂNĂ ÎN CLASA a IV-a – obligatoriu

Această prezentare necesită JavaScript.

 
 

Lasă un răspuns

 
