RSS

Am uitat să ne bucurăm de iarnă?

03 Feb

Da, cred că începem să ne temem prea mult când pierdem confortul cotidian: mașină, autobuze fără aglomerație, pantofi comozi, eșarfe vaporoase, gentuțe chic, etc.

Mă găndeam ce schimbări de planuri a adus o săptămână de zăpadă în viața multora dintre noi, dar mai ales a micilor școlari.

Vă mai amintiți de zilele dvs. de școală  în acest anotimp? Oare copiii noștri nu pierd ceva?

Vă doresc să nu vă temeți de iarnă, ci dimpotrivă, să vă bucurați de ninsoare și ghețuș în cel mai copilăresc mod cu putință, căci peste puțini ani, copiii dvs. nu vor mai dori să meargă decât cu gașca la patinoarul în aer liber, la derdeluș sau la ridicarea unui om de zăpadă. Sper să nu renunțe la toate acestea pentru un joc pe calculator.

La pagina concursuri veți găsi poate cel mai interesant concurs. – există termen de înscriere online-

La matematică am discutat puțin despre scăderile numerelor naturale 0-30, la muzică am descoperit  30 de cuvinte pe care le-am citit, am cântat în stil Karaoke, am colorat prima mandala de iarnă, am  făcut cunoștință cu ieduțul cel răsfățat.

– fișele îi așteaptă cuminți pe catedră

Luni îmi aștept toți elevii sănătoși și rumeni în obraji. Astfel, veți putea afla ce note ( parțiale) au obținut la ultimle testări – cu recomandarea de a corecta și a aduce marți caietele de teste.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 03/02/2012 în Clasa I, Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
