RSS

Episodul 4 Hărtia- abracadabra!

21 Feb

Ziua de școală s-a terminat.
Copiii se îmbracă destul de greu, căci e iarnă și au multe de rezolvat.
Fac rândul la ușă și ies în etape, căci ritmul e diferit la punerea mănușilor.

Deodată, Radu intervine, ușor nedumerit:
– Doamnă, am pus în coșul de gunoi o hărtie, deasupra – iar acum coșul e gol.
– E adevărat că noi la școală ne-am găsit timp și pentru momente de magie, trucuri. Ce crezi că s- a întâmplat, Răducule?

Mă privește nedumerit, cu seriozitate ( e mereu un copil serios) și pare realmente contrariat.

– Nu-mi dau seama…
– Sigur a venit tanti Ionela și a golit coșul în timp ce noi ne găseam subiecte de dicutie cu colegii.

Zâmbește ușurat:
– AH! Da!

N-a fost niciun efect magic!
Peste câțiva ani, vor fi instalate în școli coșurile de gunoi care se vor goli singure!

Adevărul e că încă n-am apucat să vorbim cu doamna de serviciu, așa că nimic nu e sigur!

 

Lasă un răspuns

 
