RSS

Vine primăvara!

01 Mar

1 MARTIE!

Vine cu certitudine primăvara, cu gănduri bune, zâmbete și flori.
Vă rog să primiți mulțumirile mele pentru gesturile dvs., minunatele flori, felicitări, mărțișoare realizate de dragii mei, pentru toate găndurile bune spuse sau nespuse, scrise de mânuțele lor sau citite în ochii lor sinceri.

Mă bucur nespus că micii mei elevi pot dărui cu atâta bucurie și sinceritate ( fetițele au fost astăzi răsfățate, iar băieții – adevărați cavaleri).

_ Dragii mei, mulțumesc din suflet pentru darurile voastre. Recunosc că nu îmi place cu adevărat această zi, căci poate mulți dintre voi s-au simțit obligați să facă aceste cadouri.
– Vi le dăruim din sufletul nostru.- se aude vocea puternică a unui puști.
– Așa este! completează mulți dintre colegii lui.

Le-am promis că astăzi vor afla Legenda Mărțișorului. ( pagina Ora de lectură)
M-am bucurat când Alex și-a manifestat dorința de a afla această veche legendă și regret că programul școlar nu ne-a permis astăzi să vorbim prea mult despre mărțișor.
Pentru voi toți un buchet de flori din partea mea:

 
3 comentarii

Scris de pe 01/03/2012 în Clasa I, Uncategorized

 

3 responses to “Vine primăvara!

  1. Anelyn, Dan si Mihai Radulescu

    03/03/2012 at 9:14 pm

    Dupa ce am subliniat iar lui Mihai cand l’am luat de la scoala ca nu a facut bine ca nu a dus martisoare colegelor lui, mi’a venit cu supremul argument…..’nici Doamnei nu ii place ziua de 1 Martie !’ – am ramas uimita, stiind ca de obicei nu inventeaza….acum am citit si contextul de unde a inteles el ca Doamnei nu ii place aceasta zi – bine, el a a adaugat ca nici fiului Doamnei….asta cine stie de unde a mai prins’o :)))….

    D-na Psatta, va sarutam cu drag si va dorim o Primavara frumoasa, cu multa multa sanatate, dumneavoastra si celor dragi, cu multe flori si multi copii zambitori si cuminti!

     
    • d-na Psatta

      04/03/2012 at 12:24 pm

      Si pustiul meu, cand era pusti – avea o problema cu … martisoarele- darurile, in general. (timiditatea).
      Asta e problema, de fapt, poate chiar si a mea.

       
  2. Anelyn

    04/03/2012 at 7:41 pm

    Acum inteleg. Lucram la timiditatea asta…dar cred ca va lua un pic de timp sa se mai retraga ….daca se va retrage!!!!

     

Lasă un răspuns

 
