RSS

Saptamana ALTFEL

02 Apr

Un inceput de saptamana  ALTFEL

„Astazi ne’am distrat foarte tare.  Ne’am jucat cu jocurile aduse de noi de acasa. Au venit 31 de copii. A lipsit Alexandra Farcas. Nu stiu de ce. Prima ora am fost ca niste mici Picasso. Am pictat iepurasi si oua pe care ni le’a adus Doamna. La sfarsit le’am dat cu lac. Doamna ne’a povestit despre excursia de maine care o sa fie la Vadu Anei.

La sfarsitul zilei Doamna ne’a indemnat sa transformam intr-un cuvant sentimentele pe care le’am avut despre ziua ALTFEL petrecuta azi.  Filip a simtit nevoia sa scrie ‘peste’ – pentru ca ii place pestele foarte mult. Ilona a scris ca ziua asta este ‘minunata’. Altii au scris ca este o zi ‘frumoasa’. Eu nu am scris nimic. Dar daca ma punea Doamna si pe mine, as fi scris ‘fericire’.

Avem si cateva poze.”

Relatat de Mihai si redactat de Anelyn Radulescu

Această prezentare necesită JavaScript.

 
 

2 răspunsuri la „Saptamana ALTFEL

  1. cezaps

    02/04/2012 at 5:01 pm

    Mulțumim, Mihai pentru poze și această scurtă descriere.
    Oare în aparatul tău de fotografiat mai ai ceva poze?

    Știu că am avut grijă ca toți colegii tăi să fie în fotografii.

    O noutate și pentru noi, profesorii. Sper să avem toți experiențe plăcute.

    Mie mi-a plăcut foarte tare dorința voastră de a finaliza jocul și faptul că ați acceptat ușor să vă jucați împreună, schimbând partenerii de joc, dar și jocurile.

     
  2. anelynr

    02/04/2012 at 7:05 pm

    Din pacate aparatul a avut niste setari originale facute de micul fotograf si alte fotografii nu mai sunt in el. Am reglat problema, si maine sper sa aveti mult mai multe fotografii realizate! Drum bun si distractie pe cinste!

     

Lasă un răspuns

 
