RSS

Atelierul de creativitate și prima noastră excursie

03 Apr

Nu am să povestesc ce am făcut, ce am realizat, ce am simțit.

Vă las pe voi să comentați și mărturisesc că aștept cu nerăbdare comentariul fiecăruia dintre voi.

Această prezentare necesită JavaScript.


Rugați-i pe părinți să vă ajute ( să scrie) și poestiți cât vă țin bateriile!

 
 

10 responses to “Atelierul de creativitate și prima noastră excursie

  1. rucsandraclark

    03/04/2012 at 7:49 pm

    Ma bucur pentru ziua minunata pe care ati avut-o!

     
  2. Brandusa

    04/04/2012 at 2:01 pm

    Pictura pe sticla care au facut-o elevii este o adevarata creatie. Felicitari!

     
  3. ilona

    04/04/2012 at 3:32 pm

    „A fost o excursie distractiva. M-am distrat foarte tare. In autocar toata lumea a spus bancuri si doamna ne-a spus ghicitori.
    Cand am ajuns in locul unde se picta, ne-a intampinat un caine-leu, era un caine de paza, foarte blanos si foarte gras. Curtea casei impodobita cu farfurii pictate si flori era gigantica. In ea se gaseau multe jocuri pentru copii si locuri speciale unde traiau:iepuri, gaini,pui, gaste, curcani, capre, tapi,magari. Animalele ne-au umplut de bucurie deoarece erau blande si dragalase.Eu am mangaiat caprele si tapii; la pui nu am avut noroc sa ajung, pentru ca era o inghesuiala mare…
    Dupa ce ne-am obisnuit cu ograda, domnul cu care mai tarziu aveam sa pictam esarfele clasei si icoanele pe sticla ne-a chemat la masa.La intrarea in casa era o terasa mare unde erau asezate mesele. Am servit supa cu galusti, snitel cu piure si varza ca salata.
    Dupa masa am pictat pe sticla o icoana. Apoi am inceput sa ne jucam: ne-am dus la trambulina, doamna ne-a pus sa facem cercul prieteniei, ne-am asezat pe iarba cu burta la soare…
    A venit si momentul in care domnul instructor ne-a facut esarfa clasei, pe care ne-a pictat-o dupa preferinta fiecarui copil. Eu am ales un fluture si port esarfa cu mare drag.
    Am facut doua concursuri: la unul trebuia ca un copil sa mearga in maini si celalalt sa-l tina de picioare,iar la al doilea un copil arunca o minge si celalalt o prindea cu o galeata. Din fericire echipa mea a iesit invingatoare.
    La final, desi am asteptat cam mult, ne-am jucat, am spus ghicitori din cartea lui Matei si cand s-a hotarat autocarul sa vina ne-am dus sa ne luam ramas bun de la magari,batand palmele de urechile lor.”

    Povestitor:Ilona Dragomir
    Redactor:Corina Dragomir

     
    • d-na Psatta

      04/04/2012 at 4:30 pm

      Multumesc pentru comentariile voastre – inspirate si sensibile.
      Mai am de citit inca 25.

      D-na Psatta

       
  4. INGRID

    04/04/2012 at 7:53 pm

    Frumoasa excursie! Multumim pentru tot efortul dumneavoastra!

     
  5. Victor

    04/04/2012 at 8:06 pm

    A fost o zi minunata! Mi-a placut mult pictura pe sticla, am invatat sa fiu un adevarat artist. Esarfa imi place fiindca am pictat-o eu, o pot purta in fiecare excursie si tabara cu clasa mea si arata tuturor ca facem parte din aceeasi echipa, EEEEEEE… Clasa I E!

    Victor

     
  6. Cornelia Rusu

    05/04/2012 at 3:58 am

    Felicitari D-nei invatatoare Psatta pentru aceasta ocazie oferita copiilor de a petrece o minunata zi in natura. O modalitate extraordinara de a imbina utilul cu placutul.
    Alex a fost incantat de excursie si ne-a povestit cu multa bucurie cum au petrecut aceasta zi: ce buna a fost mancarea, ce bland a fost cainele(desi in poza pare fioros), cum s-a plimbat cu magarusul, ce draguti erau iepurasii, puisorii, gainile si cocosul. A venit mandru de realizarea lui (pictura pe sticla si esarfa)

    Alex si Mami

     
  7. Cornelia Rusu

    05/04/2012 at 4:08 am

    Felicitari D-nei invatatoare Psatta pentru aceasta ocazie, oferita copiilor, de a petrece o minunata zi in natura. O modalitate extraordinara de a imbina utilul cu placutul.
    Alex a fost incantat de excursie si ne-a povestit cu multa bucurie cum a petrecut aceasta zi: ce buna a fost mancarea, ce bland a fost cainele (desi in poza pare fioros), cum s-a plimbat cu magarusul, ce draguti erau iepurasii, puisorii, gainile si cocosul. A venit mandru de realizarile lui (pictura pe sticla si esarfa).

    Alex si Mami

     
  8. Cosmina Panait

    05/04/2012 at 3:47 pm

    Eduard a fost foarte incantat de locatie, de activatati si de reintalnirea cu Mister Gabi , cu Miss „de la bucatarie”( si cu supa cu galusti pe care la gradi o manca cu pofta). Felicitari Doamna Invatatoare pentru initiativele si implicarea dumneavoastra. Si……………. multa,multa sanatate!

     
  9. Brandusa

    06/04/2012 at 4:50 pm

    Multumesc pentru fotografii, a fost una din cele mai frumoase zile de clasa I. Mi-au placut: ideea cu cravata, sa pictez pe sticla, jocurile, supa de galusti si animalutele. Brandusa. Multumim doamnei invatatoare!

     

Lasă un răspuns

 
