RSS

O zi deosebita

25 Mai

Salutare dragii mei colegi, sarut mana doamna invatatoare!

Va voi povesti ziua de azi petrecuta la scoala vazuta prin ochii mei. La prima ora, ora de educatie fizica , am fost incantat de pasul strengarului si de concursul de alergat organizat de doamna profesoara (cum ar fi putut sa  nu-mi placa cand e vorba de alergat……). La mate doamna ne-a provocat cu o problema pe care sa o rezolvam singuri pe caiete si cu o fisa care se numeste “Ceasul”.

La ora de muzica am avut o fisa intitulata “Alfabetul numelor” si la ultima ora am primit vizita a trei scriitori care ne-au povestit despre cartile scrise de ei. O doamna ne-a prezentat o carte despre “Topul animalelor” si ne-a aratat poze cu caini si pisici. Cealalta doamna scriitoare ne-a spus o poezie despre catei, iar domnul scriitor ne-a spus sa ne aducem mereu aminte de copilarie chiar daca vom creste si vom deveni adulti. Un sfat bun de urmat zice mami…

Asta a fost ziua noastra de vineri 25.05.

Povestit de Edi, redactat de mami.

Adaugam un mic filmulet realizat la „Intalnirea cu scriitorii” spre intregirea tabloului facut de Edi

 

One response to “O zi deosebita

  1. cezaps

    29/05/2012 at 2:07 pm

    Mulțumim, dragul nostru Edi.
    D-na Psatta

     

Lasă un răspuns

 
