RSS

A doua prima zi de scoala

17 Sep

Astazi a fost a doua prima zi de scoala din viata mea. Prima a fost anul trecut, evident 🙂 Anul viitor va fi a treia :).  Ne-am bucurat foarte mult in aceasta prima zi de an scolar. Si cred ca toti copiii s-au bucurat si s-au distrat. Dar sa vedem in restul anului cum o sa fie. Speram sa ne simtim bine. Unii dintre noi au primit FB pentru Bucurile Vacantei. Sper sa avem cu totii FB si la caietele de vacanta. Eu iar mai sper, si nu numai eu, anul acesta sa revina doamna profesoara de Religie.

Astazi am aflat bucurosi ca avem o noua colega, pe care o cheama Miranda. Ii dorim si ei cu noi impreuna sa aibe un an scolar bun, si sa se simta bine cu noi.

Inca ceva! Noi baietii nu am mai alergat. Si asa ne dorim sa fie tot anul 🙂
Relatat – Mihai Radulescu

Redactat – Mama lui Mihai

Si avem si cateva imagini care speram sa va placa 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

 
4 comentarii

Scris de pe 17/09/2012 în Uncategorized

 

4 responses to “A doua prima zi de scoala

  1. d-na Psatta

    17/09/2012 at 7:23 pm

    Multumim, Mihai și fotografului.

     
    • anelynr

      17/09/2012 at 7:38 pm

      Cu multa placere! Nu il mai opream pe Mihai din simtiri si bucurii. Relatarea lui, precum vedeti, contine numai speranta, simtire, bucurie. Nu am schimbat nimic, desi se repeta, asta era firul rosu al povestirii si era important 🙂 Asta spune tot despre cum se simte un mic scolar il clasa Doamnei Psatta! Multumim Doamna pe aceasta cale, noi, parintii micului scolar, si va dorim sanatate si un an nou cu multe impliniri. Si nu uitati ca pe masura putintei noastre, suntem alaturi de dumneavoastra din tot sufletul si cu multa bucurie!

      Anelyn Radulescu

       
  2. cezaps

    20/09/2012 at 12:14 pm

    Un an şcolar plin de succese tuturor colegilor mei şi doamnei să se mândrească cu noi toţi! Brânduşa

     
    • d-na Psatta

      20/09/2012 at 6:04 pm

      Multumim, Brandusa.
      Roaga-l pe tati sa te inregistreze cu numele tau.

       

Lasă un răspuns

 
