RSS

O vizită neobișnuită

18 Oct

Azi am primit vizita unui indian ( ambasada  INDIIEI ).

Vesel, vorbitor de limba engleză și indiană a demonstrat ce poți face dintr-o hârtie specială ( poate mama Mirandei ne ajută).

M-aș bucura dacă elevii mei vor povesti ce au simțit în timpul acesta.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
 

5 răspunsuri la „O vizită neobișnuită

  1. Florina Silviana

    18/10/2012 at 3:53 pm

    Am fost foarte impresionată si uimită de ce a putut face acest domn din hârtia specială din care a ieșit o sabie, o ghirlandă, un trandafir si o altă floare. Îmi doresc și eu cărticica dânsului. Brândușa

     
    • cezaps

      18/10/2012 at 4:17 pm

      Orice experiență plăcută pentru voi – înseamnă o bucurie pentru profesorii și părinții voștri

       
  2. Anca Paun

    18/10/2012 at 5:26 pm

    Eu m-am gandit in sinea mea ca acel om a invatat foarte multi ani pentru a ajunge atat de experimentat in origami. Cel mai mult mi-a placut trandafirul roz pe care l-a facut si veselia dansului.
    Mara Paun

     
  3. anelynr

    18/10/2012 at 6:29 pm

    Mie mi-a plăcut foarte mult şi îmi doresc tare mult cartea dânsului. Cel mai mult mi-a plăcut sabia! Pe locul doi in preferinţele mele a fost ghirlanda. Pe trei, florile. Mihai

     
  4. Ilona

    19/10/2012 at 1:44 pm

    Ieri, in clasa noastra am primit vizita unui strain care vorbea limba engleza si care a facut din hartie lucruri minunate: o sabie, un trandafir, o ghirlanda. Azi am cumparat carticica si abia astept sa invat sa fac din ea macar trandafirul.
    Ilona

     

Lasă un răspuns

 
