RSS

Ziua cea mai dulce

29 Noi

Această prezentare necesită JavaScript.

Astăzi s-a finalizat miniproiectul dedicat bunicilor.

1. Am scris prima scrisoare

2. Am sărbătorit în avans Sf. Andrei și ziua Alexiei N. LA MULȚI ANI, TUTUROR!

3. Avem, prin grija Marei SPORUL CLASEI

4. Am ascultat amintirile despre școală, despre jucării ale bunicilor ( nepoti Victor și Mara)

5. Am răsfoit albumul cu poze al bunicilor Brândușei

6. Am mâncat prăjituri cu adevărat ca la BUNICA, de la bunica.

Muțumim dragi bunici că existați în viața familiilor noastre!

Să vă bucurați de nepoții minunați pe care îi aveți!

Mulțumiri bunicilor care au fost alături de noi, în mod direct, cu gândul sau cu  prăjituri excelente.

 
 

2 responses to “Ziua cea mai dulce

  1. d-na Psatta

    02/12/2012 at 7:03 pm

    Multumesc familiei Bulf, bunicii Marei, si mamicilor care s-au implicat cu eficienta in proiect.
    d-na Psatta

     
  2. Mihaela Lazar

    03/12/2012 at 6:16 pm

    „Mini-eclerele au fos delicioase!” (Radu)

     

Lasă un răspuns

 
