RSS

Amintiri din salina Slănic – Prahova

07 Iun

Slanic Prahova II

Slanic Prahova – 07.06.2013

Această prezentare necesită JavaScript.

Înainte să vedeți pozele, vă invit să vă imaginați scenele următoare:

pici uimiți de imensitatea locului, unii alergând fără oprire după minge, alții sărind coarda, alții cu rachetele de badminton, dar pe rând ( cică fără să îi vadă nimeni) cu nasul lipit de pereți – incomodați ușor de cozoroc , verificând temeinic cu limbuța, dacă ce le-a spus doamna se confirmă: totul era din sare

Unii au gustat și din suveniruri – doar nu era să dea banii degeaba…

O aventură grozavă pentru toți. Mie mi-a plăcut.

Vouă?

Această prezentare necesită JavaScript.

 
6 comentarii

Scris de pe 07/06/2013 în Excursii si tabere

 

6 responses to “Amintiri din salina Slănic – Prahova

  1. Miranda

    07/06/2013 at 10:03 pm

    Mie mi-a placut foarte mult la Muzeul Ceasurilor! La Salina mi-a fost frica in lift, mi-au placut statuile si tavanul salii in care am facut picnic (negru cu forme albe), am lins peretii si am frecat castravetii de coloane (au fost foarte buni! multumim!). Mi-am cumparat un cosulet de sare colorata, pe care il pun pe noptiera si un bulgare de sare. In autocar am jucat jocuri si am cantat la microfon. Am ajuns acasa cu cinci minute inainte de furtuna! A fost o zi suuuuuper! Multumesc!

     
    • cezaps

      08/06/2013 at 8:52 am

      Miranda, mă bucur că te-ai distrat, ai aflat, ai experimentat, ai cântat, ai păpat, ai vorbit, ai ascultat și mai ales ai mărturisit direct, în scris, toate acestea. Și eu îți mulțumesc!
      d-na Psatta

       
  2. Anisia

    08/06/2013 at 10:12 am

    Si pe mine m-a impresionat Salina pentru ca era foarte inalta si racoroasa, pentru picnicul pe care l-am facut, pentru ca am gustat sarea direct de pe pereti. Am jucat badminton, fotbal si am sarit coarda. La Muzeul Ceasurilor am vazut multe tipuri de ceasuri, cel mai mult mi-a placut ceasul cu energie solara si ceasul lumanare. A fost o excursie minunata! Va multumesc pentru aceste momente! Anisia

     
    • cezaps

      08/06/2013 at 10:18 am

      Meritați tot ce este mai bun, draga mea Anisia și sunteți la vârsta când asta nu înseamnă doar jucării, haine, papa bun ci mai ales astfel de experiențe.
      A fost o plăcere să vă am parteneri.

       
  3. Alex Popovich

    08/06/2013 at 7:32 pm

    Desi putin racit, am dorit foarte mult sa vin in excursie. Mi-a placut mult Muzeul Ceasurilor si bineinteles Salina.E a doua salina pe care am vizitat-o.Pe cea de la Turda merita sa o vedeti si voi.
    A fost o excursie cu multe surprize placute .
    Va multumesc!

     
    • D-na Psatta

      08/06/2013 at 8:55 pm

      Cu mare drag, Alex, am apreciat foarte tare atitudinea ta. Stiu ca ai fost bolnavior si mi-ai ascultat sfatul, de a te bucura alaturi de colegii tai cu grija la efortul fizic, nerecomandat in convalescenta.
      Ma bucur ca am reusit sa va surprind placut, prin prima noastra vizita la un muzeu.

       

Lasă un răspuns

 
