RSS

Laboratorul verde al reciclării

01 Oct

Un prim proiect național la care sunt invitați să participe elevii claselor a III-a din școala noastră.

Joi vom vizita alături de colegii noștri acest laborator mobil ce poposește pentru voi și la școala noastră.

Pentru bolnăviori – multă vitamina C și sănătate!

un tur virtual

: http://www.colecteazaselectiv.ro/

Tare ne-am bucura, dacă am afla ce i-a impresionat mai mult pe copii.

Părinții sunt invitați să-i ajute pe copii la redactarea comentariilor.

Așteptăm!

Poze realizate de Alexia Niculescu ( în spatele aparatului foto)

Această prezentare necesită JavaScript.

 
5 comentarii

Scris de pe 01/10/2013 în Proiectele noastre

 

5 responses to “Laboratorul verde al reciclării

  1. Livius

    03/10/2013 at 6:40 pm

    A fost minunat in acest autocar!!! Mi-au placut filmul, jocurile, transformarea cutiei in semn de carte si de personajul R-ECO! Am invatat ca se pot recicla foarte multe lucruri din casa mea. O experienta pe care as vrea sa o mai repet.

     
  2. Ingrid

    04/10/2013 at 3:19 pm

    Mi-a placut foarte mult de personajul R-ECO! Am invatat ca foarte multe lucruri pot fi reciclate si ca trebuie sa respectam natura. Ingrid

     
  3. cezaps

    04/10/2013 at 3:52 pm

    Ma bucur, dragii mei elevi,
    ca ceea ce se intampla la scoala va transforma usor dar sigur, in oameni de care sa fim mândri – peste ani-

     
  4. Florina Silviana

    04/10/2013 at 4:43 pm

    Bravo noua, Echipa Eco! 🙂 Brandusa

     
  5. Anca Paun

    05/10/2013 at 11:33 am

    Mi-a placut de R-eco si cum a reciclat el.A fost interesant atunci cand cutia de carton a fost transformata in semne de carte. Mara

     

Lasă un răspuns

 
