RSS

Jurnalul lui Moş Nicolae

06 Dec

32 de copii. Foarte cuminţi! Foarte silitori 🙂 Care fac numai fapte bune 🙂 Şi atunci când li se întâmplă să facă o faptă rea, le pare tare rău şi o repară imediat cu două fapte bune în loc!  Cum să îi ocoleşti ????

Priviţi şi voi de le început până la sfârşit  cum a fost dimineaţa de Moş Nicolae pentru aceşti copii pe care eu SIGUUUUR îi voi vizita şi la anu’!

Aşa este dragii moşului???

pentru Ingrid Tomescu si Alexia Niculescu – pachetele va asteapta la scoala.

Cine povestește mai repede, poate acela va fi primul vizitat de Moș Crăciun….

Această prezentare necesită JavaScript.

 
4 comentarii

Scris de pe 06/12/2013 în Uncategorized

 

4 răspunsuri la „Jurnalul lui Moş Nicolae

  1. flo76bit

    06/12/2013 at 5:39 pm

    Eu am rămas uimită când am intrat în clasă, nu mi-a venit să cred prima dată, a fost o adevărată surpriză. Nu mă așteptam ca acasă apoi m-am bucurat foarte mult 🙂 Brândușa

     
  2. flo76bit

    06/12/2013 at 5:42 pm

    Mulțumesc Moș Nicolae!

     
  3. dragomir ilona

    06/12/2013 at 8:41 pm

    M-am bucurat foarte mult cand am intrat in clasa si am vazut un cadou pe banca. Nu m-am asteptat deoarece tocmai primisem vizita Mosului acasa! Mos Nicolaie, esti foarte generos si iti multumesc!

     
  4. livius (@mitu_livius)

    07/12/2013 at 8:01 pm

    Am ramas uimit! A fost o experienta frumoasa!

     

Lasă un răspuns

 
