RSS

10 Dec

Ziar cu Suflet nr. 9

 
4 comentarii

Scris de pe 10/12/2013 în Uncategorized

 

4 responses to “

  1. cezaps

    11/12/2013 at 12:12 am

    Multumim Brandusa

     
  2. flo76bit

    11/12/2013 at 2:14 pm

    Îmi face placere şi aştept în fiecare săptămână ziarul nou dar îmi pare rău că seamănă cu un fly. Dacă am scrie toţi 6 elevi de serviciu ar fi un ziar adevărat.

     
  3. cezaps

    11/12/2013 at 5:17 pm

    Cu siguranta si eu am aceeași părere, dar … mai asteptam… sa mai creasca …si sa mai… creasca…

     
  4. cezaps

    11/12/2013 at 5:25 pm

    iar daca eram in UK NO COMENT!

     

Lasă un răspuns

 
