RSS

16 vrăjitori de cuvinte

30 Ian

Această prezentare necesită JavaScript.

Mare surpriză am avut, când azi la 9 – ora de întâlnire- au început să se ivească dintre troiene fețișoare vesele și rumene: 1, 2, 3, 4, 5, … 6…. 16. ( 3 frățiori bonus și realmente bineveniți)

Ce au făcut?

Au demontat, dar mai ales au reconstruit jucării, au creat personaje sau obiecte dintr-o plastilină cu totul specială, au creat o poveste, au scris o poveste și bineînțeles au beneficiat de bonusul promis: derdelușuuuuul

Pozele mai pe seara.

Acum îi las pe ei să povestească.

Vacanță grozavă pentru toți!

PS

Alex, nu uita să trimiți o poză când construiești avionul.

Victor, mulțumim pentru imagini.

 
 

5 răspunsuri la „16 vrăjitori de cuvinte

  1. Bianca

    30/01/2014 at 9:14 pm

    A fost foarte frumos la Magazinul Merlin!
    M-am bucurat ca mi-am revazut colegii. Cel mai mult mi-a placut jocul „Continua povestea”. A fost foarte amuzanta povestea creata de noi. Apoi ne-am impartit in 4 echipe.Eu am fost in echipa cu Miranda,Matei si Vlad-fratele Anisiei.Noi am creat o poveste despre prietenul nostru imaginar, Martianul E care vine de pe planeta Marte.
    Cel mai tarea fost la derdelus unde ne-am dat cu sania. Pacat ca nu am stat mai mult.
    A fost o zi foarte frumoasa!
    Vacanta placuta!

     
  2. Miranda

    30/01/2014 at 10:28 pm

    La Merlin ne-am distrat de minune mai ales la jocul continua povestea, cum a spus Bianca.Pe derdelus am aterizat pe zapada multi dintre noi, dar ne-am simtit foarte bine si ne-am si bulgarit.
    Vacanta placuta!

     
  3. dragomir ilona

    31/01/2014 at 5:44 pm

    A fost foarte distractiv la Merlin! Am facut un om de zapada din plastilina, am jucat „Continua povestea”, unde am creat povestea despre castelul cu 999 de turnuri, dintre care 998 erau albastre si 1 era rosu. Mai tarziu am mers la sanius, am avut noroc, deoarece Filip si Matei aveau sanie si le-au imprumutat si celorlalti. M-am distrat pe cinste cu colegii mei!
    Vacanta placuta tuturor!

     
  4. flo76bit

    31/01/2014 at 8:54 pm

    Eu m-am bucurat de reîntâlnirea cu colegii și doamna învățătoare. Mi-au plăcut jocurile împreună cu ei. Merlin e un loc frumos.Vacanță plăcută!Brândușa

     
  5. Merlin Books & Toys

    04/02/2014 at 12:45 pm

    Va multumim pentru vizita la casuta lui Merlin si ne bucuram ca micii ucenici au participat cu entuziasm la activitati. Va asteptam cu drag oricand veti dori sa vrajim impreuna cuvinte sau jucarii!

     

Lasă un răspuns

 
