RSS

Sportivii noștri

24 Feb

Am adăugat un nou sportiv, înotător

Anisia – la antrenament

Această prezentare necesită JavaScript.

Am aflat că și în acest an școlar mulți dintre voi încercați în timpul liber noi sau vechi pasiuni:

ciclism, schi, balet, handbal, baschet, polo, Karate, scrimă…

Vom aduna ( dacă trimiteți) imagini de la antrenamentele sau competițiile voastre.

Eu nu pot decât să vă spun:

– Sportul e important pentru noi toți!

Felicitări părinților, bunicilor care sunt mereu alături de voi, deși timpul dumnealor e atât de limitat.

Aștept poze de la voi toți – de la competiții sau antrenament.

Diploma Mara Cupa Drumarilor

 

7 responses to “Sportivii noștri

  1. Miranda

    24/02/2014 at 8:10 pm

    Bravo Mara! Felicitari!

     
    • cezaps

      24/02/2014 at 10:19 pm

      DRaguta Miranda, cum e cu scrima?
      Așteptăm poze și impresii.

       
  2. Alina Ciobanu

    25/02/2014 at 8:53 am

    Felicitari, Mara!!!!

     
  3. mama lui Livius

    25/02/2014 at 9:41 am

    Felicitari, Mara!!!

     
  4. Oana Tone

    25/02/2014 at 12:51 pm

    Bravo Mara, felicitari!

     
  5. Miranda

    25/02/2014 at 2:26 pm

    La scrima e bine! Am trecut de la spada la floreta si ma pregatesc pentru concursul national din Iunie.
    Felicitari,Mara!!!

     
    • cezaps

      25/02/2014 at 6:03 pm

      Draga mea, e minunat!
      Poate trimiți ceva poze…

       

Lasă un răspuns

 
