RSS

Orașul cățeilor

07 Apr

Această prezentare necesită JavaScript.

 

O vizită la centrul Dogtown, unde am întălnit cei mai inimoși adulți din ultima perioadă.

Oameni obișnuiți, medici veterinari, reporteri, directori – cărora le pasă.

Da, există și oameni mari cărora le pasă de câinii abandonați, vreo 2000, din câte ne-au spus.

Organizatorilor acestui eveniment le spun cu toată aprecierea FELICITĂRI!

Deși credeam că micile noastre surprize comestibile pentru căței vor dovedi grija noastră pentru cățeii vizitați, directorul centrului Dogtown ne-a surprins, căci a fost o gazdă admirabilă, pregătind pentru fiecare mic vizitator, suc și o gustare caldă la plecare.

MUlți dintre adulții și  copiii bucureșteni  se tem de câinii comunitari, alții sunt învățați să-i ignore, să-i ocolească ( eu însămi fac parte de mulți ani din această categorie), poate chiar să-i rănească.

Astăzi nimeni nu s-a temut de acești câini abandonați și cu siguranță elevii mei au aflat mai multe și au devenit mai buni.

Cei mici au fost întâmpinați de mascota centrului, au dansat, au jucat baschet, ping-pong, au vizitat centrul medical, dar mai ales au interacționat cu cei câțiva căței absolut minunați ( Fulga, Cobi, Vulpița, Sara, Arni), i-au hrănit, i-au mângâiat, dar mai ales s-au bucurat de câteva ore petrecute departe de aglomerația citadină și s-au distrat împreună.

Am fost și minivedete TV, am dat interviuri, am fost filmați.

Ne puteți vedea la știri, la ora 18 la România TV.

Priviți pozele și așteptăm comentariile voastre ( mai ales Scooby- doo)

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

 

3 răspunsuri la „Orașul cățeilor

  1. mihai radulescu

    07/04/2014 at 4:52 pm

    A fost foarte frumos la dogtown! Am plimbat cateii, am dansat si ne-am jucat cu mingea!Sper ca anul vitor sa venim tot aici!
    Mihai

     
    • cezaps

      08/04/2014 at 10:11 pm

      Mulțumim, Mihai!
      Se pare ca doar tu ai avut vreme sa comunici tuturor
      impresiile.
      Ma bucur sa aflu acest amanunt.

       
  2. flo76bit

    11/04/2014 at 1:36 pm

    Mi-ar fi plăcut să fiu și eu alături de voi și de căței pentru că îmi plac mult și îmi doresc și eu unul. Sunt de acord și să adopt un cățel de la distanță. Săptămâna alfel a avut acțiuni foarte interesante 🙂

     

Lasă un răspuns

 
