RSS

Jurnal de școală…. altfel

08 Apr

test8aprilie

Astăzi, conform programului am petrecut astfel:

. Am pregătit o cutie pentru oul special de Paști ce va fi dăruit colegului de bancă și am organizat un concurs de cultură generală.

Fiecare echipă a avut dreptul să ceară telefonic ajutorul unui părinte/ frate/ prieten pentru răspunsul la o singură întrebare.

Am numărat răspunsurile corecte și în poză recunoaștem CAMPIONII

Această prezentare necesită JavaScript.

Felicitări, tuturor, căci sigur azi știți mai mult decât ieri.

 

 

 

 

2 responses to “Jurnal de școală…. altfel

  1. flo76bit

    11/04/2014 at 1:29 pm

    Doresc și eu întrebările de la concursul de cultură generală. Felicitări câștigătorilor care nu au fost puțini 🙂 !

     
    • cezaps

      11/04/2014 at 8:36 pm

      cand vii la scoala, vei primi întrebarile.
      Sa te odihnesti si sa ai o vacanta placuta

       

Lasă un răspuns

 
