RSS

Atelierul iepurașului

10 Apr

Un loc amenajat în curtea Palatului Mogoșoaia, în care s-a îmbinat perfect distracția, magia, teatrul cu tradițiile românești specifice sărbătorilor pascale.

Mulțumim familiei Dediu pentru idee și organizare.

puteți să ne vedeți și la Primatv ( reportaj)

Așteptăm ca cei 22 de copii care nu s-au temut de ploaie să ne povestească ce anume le-a plăcut în această zi, dar mai ales ce au aflat nou.

Vizionare plăcută:

Această prezentare necesită JavaScript.

 

7 răspunsuri la „Atelierul iepurașului

  1. iariddu

    10/04/2014 at 7:28 pm

    Astazi, la palatul Mogosoaia, mie mi a placut cel mai mult sa pictam turta dulce.A fost tare gustoasa!Cred ca si colegii s au distrat mancand.
    Am incondeiat oua in multe culori.Eu am facut steagul Romaniei.M am distrat mult.Am fost impresionata si de trucurile magicianului Cezar.
    Va urez Paste Fericit tuturor!

     
    • cezaps

      10/04/2014 at 8:22 pm

      Bun venit, Iarina!
      Și eu am gustat din turta dulce pregătită de voi. Delicioasă!

       
  2. Nicoleta Bolinteanu

    10/04/2014 at 9:13 pm

    A fost tare frumos la Paiatul Mogosoaia.Cel mai mult mi-a placut pictatul oualor,carligelor,lingurilor si iepurasilor din polistiren.Mi-a placut si la pictatul turtei dulci.Toti am gustat din turta.A fost foarte buna.A fost inca un spectacol de magie si inca o piesa de teatru.
    Paste fericit si vacanta placuta!!!

     
  3. flo76bit

    11/04/2014 at 1:05 pm

    Am vizitat și eu atelierele de creație cu ajutorul pozelor și mă bucur că a fost așa frumos ca întotdeauna. Mie mi-ar fi plăcut la olărit.
    Paște fericit și vacanță frumoasă!

     
    • flo76bit

      11/04/2014 at 1:20 pm

      PS: Îmi plac mult aceste activități care păstrează tradițiile populare și am admirat costumele populare purtate de organizatori

       
  4. liviusmitu

    11/04/2014 at 1:55 pm

    Mie mi-a placut tare mult.Paste fericit!

     
  5. clara

    12/04/2014 at 10:13 am

    Mie mi-a placut cel mai mult cand am decorat turta dulce . A fost foarte buna 🙂

     

Lasă un răspuns

 
