RSS

Vesti din prima zi a excursiei

30 Mai

Această prezentare necesită JavaScript.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ploua!Ce ne pasa noua!?La pranz am poposit la pubDoroftei.Am plecat spre Casa Memoriala Ion Luca Caragiale.Am ajuns in orasul Busteni,ne-am cazat la pensiunea Clasic.Mai tarziu am plecat pe Valea Cerbului.Pe drum unii copii au vazut ursi prin padure.In microbuz unii copii au facut poze si filmat.Cand am ajuns acolo am jucat carti.La întoarcearea cãtre pensiune am fost sã cumpãrãm vederi.Mara si Toma, Rares au ales vederile pe care le vom pune direct in cutiile postale.

Cand am ajuns la pensiune, ne-am cazat. Camerele sunt sunt spatioase, moderne si confortabile. Am luat cina si acum ne pregatim de superpetrecere. Sarbatorim ziua Iarinei si vom manca tort, vom bea sampanie copii si vom dansa, ne vom juca.

Maine vom vedea de la distanta drumul spre Cascada, caci timpul nu ne ajuta. Vom merge in locul de joaca de la Castel.Apoi, vom ajunge in Sinaia si dupa amiaza, vom pleca spre Bucuresti.

Si chiar daca ploua ne jucam si ne distram de minune.Pozele mai tarziu.

Va salutam din partea elevilor: Mara,Ilona,Miranda,Bianca,Brandusa,Alexia,Eliza,Toma,Clara,Iarina,Anisia,Matei,Alex,Radu L ,Radu V, Filip ,Rares,dna invatatoare,dnl sofer si ursii.

Mai aveți răbdare, pozele în curând.

Dacă v=a plăcut, puteți povesti.

Cei care au poze dragute sa le trimită prin e-mail – doamnei ( multumimi)

Miranda e deja prima .

 
3 comentarii

Scris de pe 30/05/2014 în Excursii si tabere

 

3 răspunsuri la „Vesti din prima zi a excursiei

  1. Miranda

    31/05/2014 at 4:37 pm

    Bravo! Si aici ploua, dar nu e deloc distractiv! Si nici vorba de vreun urs… Va asteptam cu drag sa ne povestiti mai multe si sa vedem si pozele!
    Mama Mirandei

     
  2. Miranda

    01/06/2014 at 4:53 pm

    In excursie,cel mai mult mi-a placut superpetrecerea: am jucat dame cu Toma,sampania a fost grozava si Iarina s-a speriat când am iesit de sub scaune si am strigat „surpriza si La multi ani, Iarina!”
    . La muzeul cinegetic am vazut animale impaiate si trofee cu capete de cerb,capete de capra neagra si colti de mistret.Apoi am vazut arme si obiectele apartinute scriitorului Mihail Sadoveanu care a fost un mare vanator.
    La Cascada Urlatoare am adunat cioburi slefuite de apa si muguri de brad.

    A fost o super excursie!

     
  3. cezaps

    02/06/2014 at 4:18 pm

    Mulțumim, dragă Miranda. Din păcate nu am ajuns la Cascada Urlatoarea din pricina ploii din seara precedentă. Experiența aceasta o veți face pe cont propriu – am vazut caderi de apa in zona telecabinei.
    pozele curand

     

Lasă un răspuns

 
