RSS

Amintiri

07 Iul

imageLa capitolul amintiri

Într-o  seara, cativa tineri din staff au prezentat produse handmade.

cativa dintre taberistii mei au venit langa mine. Simteam ca erau emotionati si nu intelegeam motivul.

– Doamna, v-am cumparat un colier!

L-au despachetat si din mânuțele lor a apărut ceea ce vedeti in imagine.

Prima reactie : stupefacție,

_ E foarte frumos… am șoptit.

– Știm că verdele e culoarea preferată, așa că vă rugăm să-l purtați…

………………………………………………………………………………..

– Cum să vă cheltuiti bănisorii, pentru mine?

– Am pus cativa lei, doamna, nu am cheltuit prea mult…

A doua reactie:

– Mulțumesc, dar dacă nu plec repede, mă veți face să plâng… sunt copleșită… fugiți de aici…

Ultima reacție – episodul va rămâne în cutia cu amintiri emoționante și dorința de a-l face public.

Mulțumesc e mult prea puțin!

Voi aveți amintiri frumoase din tabără?

Le puteți împărtăși la comentarii.

Filmul întreg al teberei va fi postat cât de curând.

Mulțumesc celor mici ( a 4a) și celor mari ( a 8a) că ați fost taberiști MINUNAȚI!

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

 
