RSS

Gânduri și speranțe în prima zi de școală

15 Sep

Mă găndesc că au trecut poate prea repede 3 ani școlari …

Îmi e teamă că timpul nu îmi va ajunge pentru toate lecțiile, proiectele pe care le-am planificatt pentru voi.

Mă bucur că am încercat și voi încerca să adaug  ceva bun în viața voastră.

Iată care au fost gândurile elevilor mei:

Dacă mai aveți dorința să împărtășiți cu noi gândurile voastre, aveți spațiu suficient.

Eu doar vă spun: Mulțumesc!

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Un comentariu

Scris de pe 15/09/2014 în Jurnalul zilei

 

Un răspuns la „Gânduri și speranțe în prima zi de școală

  1. flo76bit

    15/09/2014 at 6:33 pm

    Astept sa invat mai multe lucruri noi la istorie si geografie dupa calatoriile facute. Imi doresc sa am rezultate mai bune anul acesta.

     

Lasă un răspuns

 
