RSS

Prima oră de geografie

17 Sep

Astăzi am avut prima oră de geografie și eu am învățat din această oră că, în orice moment, trebuie să fim pregătiți pentru a lua o decizie, rapid și eficient.

Din nefericire, în recreația mare, draga noastră Ingrid a căzut în curtea școlii rau….. panica. mama, salvare… Acum totul e bine pentru ea și îi dorim recuperare ușoară.

Ce este bun în tot acest mare necaz?

Reacția copiilor.Livius a anunțat cabinetul medical, Alexia și Iuliu m-au chemat urgent, Ilona(colega de bancă) și ceilalți colegi au rămas calmi, în bancă și au încurajat-o. Mihai, Victo, Filip au adus șervețele și au ajutat-o.

Dragii mei, m-ați impresionat prin atitudinea PERFECTĂ pe care ați avut-o în această situație de criză. Sacul cu fapte bune este plin astăzi.

Pentru că nu am reușit să facem ora de geografie, vă prezint aici materialul pregătit pentru oră.

orizontul

Toți așteptăm a doua oră de geografie.

 

 

 
3 comentarii

Scris de pe 17/09/2014 în Geografie, Sacul cu fapte bune

 

3 responses to “Prima oră de geografie

  1. flo76bit

    17/09/2014 at 8:45 pm

    Mult curaj Ingrid. Iti doresc sa treci cat mai usor peste acest moment.

     
  2. Ingrid

    17/09/2014 at 8:49 pm

    Cum „prietenul la nevoie se cunoaste” am inteles acum ca am multi prieteni in clasa carora doresc sa le multumesc pentru ajutorul lor!
    Acum sunt bine si ma recuperez.
    Sa aveti grija de voi!
    Cu drag,
    Ingrid,

     
  3. cezaps

    17/09/2014 at 9:48 pm

    Mă bucur că pe lângă experiența nefericită, ai înțeles că 3 ani de colegialitate înseamnă mult pentru toți.
    Să -ți treacă repede!
    te așteptăm!

     

Lasă un răspuns

 
