RSS

Prima și ultima petrecere de Halloween

31 Oct

Am cedat, recunosc cam greu, dorinței elevilor mei de a organiza o petrecere cu acest subiect.
Mărturisesc că nu îmi place să celebrez strigoi, drăcușori, vampiri, vrăjitoare rele și urâte, vârcolaci etc.

Și totuși, ne-am distrat grozav, ba chiar am fost dulci și hidratați, simpatici, creativi, spontani.

Mulțumim familiei Tomescu și Ciobanu pentru suc și excepționala ciocolată de casă și prăjitua cu lămâie.
Copiii mei au organizat un concurs de costume; am avut 6 jurați care au notat originalitatea și prezentarea fiecărui concurent.ba chiar au învățat să facă media aritmetică.Cine a câștigat? Toți am câștigat o zi minunată petrecută împreună.

NU puteam rata ora de limba și literatura și compunerile cu titlul asemănător acestui post, au fost foarte, foarte, reușite.
Ah! Să nu uit de dovleacul cu ortograme și conversația impecabilă, în limba engleză, Briana și Toma. După ce i-am auzit, aș pleca împreună cu ei în Londra și m-aș simți în siguranță.
Pe scurt, O ZI MINUNATĂ pentru toți.

Mulțumesc, dragii mei și VACANȚĂ GROZAVĂ!

Cei care au lipsit, se pot delecta cu imaginile și pot afla tema la limba română.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
 

Lasă un răspuns

 
