RSS

Caietul ” De-a arhitectura”

27 Noi

După ore de observare, expediții, aplicații practice, a venit timpul să completăm și câte ceva în caietul creat special pentru micii cursanți.

Dacă le-a plăcut?

Unii chiar au insistat să ia caietul acasă, deși pentru a nu îngreuna și mai tare ghiozdanul – caietele stau cuminți în dulapul clasei

Alții, chiar dacă ora s-a terminat – au continuat să lucreze.
Felicitări, felicitări!

 
Un comentariu

Scris de pe 27/11/2014 în De-a arhitectura

 

One response to “Caietul ” De-a arhitectura”

  1. Rares

    28/11/2014 at 8:23 am

    Mie mi-a placut foarte mult ora trecuta de arhitectura , am lucrat din caietele de arhitectura si pentru ca am putut face personajui si casa personajului oricum am vrut. Felicitari pentru toti copiii Vreau sa mai avem multe ore asa de frumoase.

     

Lasă un răspuns

 
