RSS

Petrecem ( în avans) Crăciunul la Predeal

16 Dec

Mă tot gândeam la cum să petrecem împreună Crăciunul, ultimul cu clasa a IV-a.
Spectacol? am avut pe scena teatrului Arcub 2 reprezentații ce au fost minunate.
Petrecere! am organizat anul trecut și ne-am simțit grozav împreună

Recunosc că aveam scenariul pentru un spectacol de imagini, costume și dansuri cu titlul
” Mașina timpului – O călătorie în istorie”
zei, zeițe, nimfe, semizei, Alexandru cel Mare, Iulius Cezar,Traian, Decebal, Ștefan cel Mare …

Din păcate, timpul școlar a curs mult prea repede și am simțit că elevii mei sunt prea obosiți- programul lor săptămânal este prea plin cu teme, proiecte, concursuri, pregătire pentru concursuri,limba engleză, limba germană, curs de înot, scrimă, pictură, dans, sculptură, pian, chitară și altele pe care probabil nu le știu și nu mai doresc repetițiile necesare pregătirii unui astfel de spectacol.

Așa că le-am oferit și a doua variantă: Petrecem ( în avans) Crăciunul la Predeal, la săniuș.
Mâine plecăm pentru 2 zile.Îmi pare tare rău că Alex Popovich și Radu Vasile sunt bolnăviori și nu ne pot însoți, dar vor avea și ei o vacanță frumoasă și se vor bucura de iarnă când se vor însănătoși.
Sper ca Toma să nu uite planul pentru colindat și să găsim zăpadă la 3 Brazi, locul de distracție:

 
2 comentarii

Scris de pe 16/12/2014 în Excursii si tabere, Uncategorized

 

2 responses to “Petrecem ( în avans) Crăciunul la Predeal

  1. Anelyn Radulescu

    16/12/2014 at 11:43 pm

    Drum bun şi petrecere frumoasă!

     
  2. Alina Ciobanu

    17/12/2014 at 12:32 am

    Distractie placuta!🙂

     

Lasă un răspuns

 
