RSS
Video

Acum si filmuletele de la Predeal

18 Dec

Si filmuletele mult dorite!

 
4 comentarii

Scris de pe 18/12/2014 în Excursii si tabere

 

Etichete:

4 responses to “Acum si filmuletele de la Predeal

  1. Livius Mitu

    19/12/2014 at 8:26 am

    Multumim! Cea mai super….. mega….. fabuloasa excursie! Sarbatori fericite!

     
  2. flo76bit

    19/12/2014 at 10:52 am

    Multumim! Vacanta frumoasa!

     
  3. Miranda

    19/12/2014 at 5:52 pm

    A fost o excursie super! Mi-a placut la nebunie! Multumim doamna ca v-ati dedicat o parte din timp ca sa ne faceti o bucurie! Nu voi uita niciodata cat de bine m-am distrat!

     
  4. cezaps

    19/12/2014 at 8:25 pm

    Si eu va multumesc pentru clipele minunate petrecute impreuna.
    Si eu m-am distrat grozav!

     

Lasă un răspuns

 
