RSS

Metoda grafică

14 Ian

Iată că am ajuns și la acest tip de probleme, poate pe nedrept catalogate drept sperietoarele … elevilor de clasa a IV-a.
Recunosc că, de la finalul clasei a II-a, am încercat prin joc să reprezentăm sume, diferențe prin desen.
Poate de aceea, nu numai pentru că am elevi isteți, pentru mulți dintre elevii mei aceste probleme nu sunt … probleme foarte grele.
Oare am dreptate?

Mulțumim Anei Ciobanu pentru fotografii și celor care au dorit să deschidă caietul pentru a fi imortalizat efortul lor din această oră.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Un comentariu

Scris de pe 14/01/2015 în Matematica

 

One response to “Metoda grafică

  1. flo76bit

    15/01/2015 at 11:43 am

    Felicitari copiilor care s au implicat in rezolvarea acestui tip de probleme! Pe noi metoda figurativa ne sperie cel mai tare🙂

     

Lasă un răspuns

 
