RSS

Scoala in Cartier, actiune vazuta prin ochii unui mic si unui mare participant

13 Mai

A fost  o zi minunata! Am plantat 56 de prieteni in curtea bisericii Sfantul Elefterie Vechi. Cu ajutorul lui Lucian, Alexandra si Mihai am reusit sa plantam 56 de copacei. Mai intai trebuia sa sapam o groapa cu diametrul mai mare decat cel al ghiveciului’ astfel incat sa putem sa punem pamant pe langa. Dupa ce am sapat groapa, am scos cu grija copacelul cu radacina si cu tot pamant, l-am pus in groapa si am completat cu pamant in jurul lui. A urmat udatul. Fiecare a plantat minim doi copacei dar unii au plantat mai multi. Ducu a plantant 4 copacei iar Matei 3.  Daca mergeti acolo veti vedea numele fiecarui copacel. Sunt atat de variate! Avem un Gigica, un Rainbow, o Korra, un Micul Print, un Sparkle, o Andreea, un Kido, un Cool Plant, chiar si un Fast and Furious. Si multe altele! Va rugam sa comentati daca le aflati🙂

A fost o actiune foarte frumoasa, iar Alexandra si Lucian au zis ca vom mai organiza asemenea actiuni, mai ales daca cerem noi!!!!

Mihai Radulescu

Imagine/Anelyn Radulescu

 
3 comentarii

Scris de pe 13/05/2015 în De-a arhitectura, Jurnalul zilei

 

3 responses to “Scoala in Cartier, actiune vazuta prin ochii unui mic si unui mare participant

  1. Miranda

    13/05/2015 at 5:54 pm

    Da! Bravo!

     
  2. cezaps

    13/05/2015 at 7:38 pm

    Anelyn ne impresionează din nou cu minunatele ei fotografii, prezentare, montaj, modestie.
    Draga mea doamnă, vă rog să adăugați la final și numele realizatorului.

    Mulțumim nespus pentru aceste amintiri!

     
    • anelynr

      13/05/2015 at 9:24 pm

      Multumesc mult pentru apreciere, multumesc pentru tot ce faceti pentru acesti copii! Cu mult drag mi’am adus micul aport!

       

Lasă un răspuns

 
