RSS

Subiecte limba română Testarea națională, mai 2015

26 Mai

Cum ți s-au părut subiectele? ( fără ușor, simple…)

În cât timp le-ai rezolvat?

Ai fost suficient de concentrat?

Pentru Alexia Lazăr, care, tare bolnăvioară fiind, nu a putut fi azi alături de voi.

limba rom42015

 
 

2 responses to “Subiecte limba română Testarea națională, mai 2015

  1. Bianca

    29/05/2015 at 6:52 pm

    Subiectele de la testarea de la limba româna mi s-au părut destul de ușoare.Nu a fost nimic special.Nu m-au pus în dificultate.Am terminat destul repede, în aproximativ 40 de minute.M-am verificat de trei ori și după părerea mea, am rezolvat toate exercițiile corect.

     
  2. cezaps

    01/06/2015 at 10:04 pm

    Ma bucur sa aflu acest lucru.
    Maine vei afla cum ai fost evaluata.

     

Lasă un răspuns

 
