RSS

FEEDBACK – de-a arhitectura în orașul meu

17 Iun

Anelyn Radulescu
19:17

Un mare MULȚUMESC tuturor!
„Mihai observă clădirile din jur cu alți ochi. Le judecă din alt punct de vedere. Le apreciază sau îi displac cu mai multe argumente decât având doar simplul bun simț vizual din dotare personală, pe care am încercat să i-l dezvolt cum am putut eu mai bine. Acum cunoaște ce înseamnă proporție, ce înseamnă un desen la scară, scara omulețului Lego, încadrare într-un plan urbanistic, reguli de construire, mediu și peisagistică, Au făcut expediții, au observat, au fotografiat, au plantat copăcei și au refăcut inelul verde din jurul bisericuței de lângă școală. Au făcut acțiuni și au văzut finalitatea și ecourile acestora. Au visat împreună cu Alexandra și Lucian un întreg oraș și au văzut cum acesta prinde viață sub degetele lor, plecând de la desen, listă de materiale, etape de realizare și mai ales seriozitate. A fost incântat să participe la acest experiment care s-a dovedit a fi de succes. Singura mea grijă acum este continuitatea lui. Felicitări Alexandra! Felicitări Lucian! Felicitărin dna Psatta! Felicitări De-a Arhitectura! MULȚUMIM!
Anelyn Rădulescu, mama lui Mihai. „

 
 

2 responses to “FEEDBACK – de-a arhitectura în orașul meu

  1. cezaps

    17/06/2015 at 9:11 pm

    Introdu comentariul tău aici
    Vă împărtășesc grija, dragă doamnă, dar am să generalizez puțin …
    am speranța că tot ce a oferit școala până în acest moment va fi continuat atât de viitorii profesori, dar și de instituția cea mai importantă pentru copil: FAMILIA

     

Lasă un răspuns

 
