RSS

La finalul călătoriei

17 Iun

Am să vă spun astăzi, aceleași cuvinte pe care le-am rostit la prima noastră întâlnire:

Ce copii frumoși!

Trenul clasei noastre a ajuns la destinație. Călătoria a fost plăcută sau dificilă, dar atât de importantă, încât ajunși la finalul clasei a IV-a, profesorul zâmbește cu încredere și spune:

  • Drum bun, copile frumos! Să îți folosească vorbele și gândurile mele și să ai ani frumoși de școală!

Pentru voi, elevii din promoția 2011 – 2015

CU SPERANȚĂ ȘI ÎNCREDERE,

CEZARINA PSATTA

pag 3 pag2

 

 
3 comentarii

Scris de pe 17/06/2015 în Album foto, Jurnalul zilei

 

3 responses to “La finalul călătoriei

  1. flo76bit

    17/06/2015 at 6:53 pm

    Mulțumesc, doamnă învățătoare şi rămas bun!

     
  2. anelynr

    17/06/2015 at 10:01 pm

    Emoții…..lacrimi, speranțe, mirări….. primul sfârșit de călătorie al copiilor noștri…..primul sentiment de despărțire, de sfârșit și apoi de un nou început…..nu e chiar ușor, dar cum spuneați de aâtea ori Doamna Psatta….. avem copii mari…..Vă mulțumim!

     
  3. cezaps

    17/06/2015 at 11:01 pm

    Am încredere în ei. Am muncit toți mult și de multe ori cu drag. Va fi bine.
    Lacrimile vor fi doar de bucurie – că i-am dus cu bine, cu sănătate la destinație.

     

Lasă un răspuns

 
