RSS

Festivitatea de încheiere a școlii primare

19 Iun

Surprinzator, astrele au decis ca întâlnirea noastră să se desfășoare la Hanul Gabroveni, clădire ce face parte din patrimoniul național, într-un spațiu aproape auster, dar care a devenit prin prezența copiilor noștri o sală în care emoția, discursul, lectura, actoria și arta dansului s-au strâns într-o experiență care a dat strălucire și profunzime, iar totul va râmăne în cutia cu amintiri frumoase, speciale.

Mă bucur că pot spune astăzi :

Mulțumesc că timp de 4 ani ați făcut parte din viața mea, cu bucurii sau dezamăgiri trecătoare, dar cu încredere și speranță că v-am fost puțin de folos în devenirea voastră ca oameni buni la ceea ce veți vrea voi, foștii mei elevi.

Până vor fi editate imaginile de la ultima noastră întâlnire în formație semicompletă, sper să-i fac azi Alexiei Niculescu o zi mai veselă și să-i doresc în numele vostru recuperare grabnică.

IMG_5489SAM_1410SAM_1412

 

 

One response to “Festivitatea de încheiere a școlii primare

  1. Loredana Moraru Mitu

    19/06/2015 at 6:04 pm

    Vă datorez atât de multe, stimată doamnă învăţătoare!
    În cei patru ani, m-aţi învăţat atâtea lucruri, aţi însemnat foarte mult pentru mine. Aţi avut răbdarea să vă aplecaţi cu mult drag asupra mea, să ma înţelegeţi, să ma ajutaţi şi să ma încurajaţi mereu. Am fost o echipă, o familie, pentru că aţi ştiut cum să ne uniţi având acelaşi crez şi o inimă care a bătut la fel pentru toţi.
    Cu dăruire şi înalt profesionalism, mi-aţi insuflat dragoste de carte, m-aţi crescut în cultul muncii şi al onoarei. Punctuală, conştiincioasă şi mândră de noi, cu un caracter puternic şi frumos, mi-aţi fost un model demn de urmat! Ce altceva mi-as mai fi dorit, nu ştiu, pentru că am avut de toate în cei patru ani. Câte am învăţat din toate? Suficient ca să pot clădi în continuare edificiul cunoaşterii.
    Să fiţi convinsă că investiţia Dumneavoastră va da roade, ca peste ani să vă puteţi mândri cu absolvenţii clasei a IV-a E, promoţia 2015.
    Dragă doamnă învăţătoare, Cezarina Psatta, pentru tot ceea ce aţi făcut pentru mine, vă mulţumesc, şi vă urez generaţii şi generaţii de elevi care să vă facă cinste!
    Cu mult respect,Livius Ionut MITU.

     

Lasă un răspuns

 
