RSS

In Salina Turda si alte experiente din tabara

22 Iul

Asrazi am luat in rucsac hanorac, pantalon lung, vesta. La 38 de grade? Da, pentru ca am petrecut cateva ore in adancul pamantului, la numai 120 m adancime, la 12-13 grade. Stiu ca am fost invidiati, asa ca vom posta cateva imagini. Chiar daca la pranz a fost destul de cald, am ajuns sa strabatem pe urmele Legiunii romane Macedonia, ne-am amintit de Mihai Viteazul si dupa o binemeritata baie in jacuzzi, am ras mult, am alergat suficient, si cel mai important, ne-am facut prieteni noi.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22/07/2015 în Excursii si tabere

 

Lasă un răspuns

 
