RSS

Scrisoare pentru invățătoarea mea

01 Sep

Intr-o zi, dupa testarea nationala, am cerut elevilor mei sa isi reaminteasca evenimente importante din cei patru ani petrecuți împreună și să așeze sub forma unei scrisori ( bilet) ce i-a impresionat in mod special.

Pentru ei, aceasta va fi ultima postare. Multumesc pentru gandurile voastre frumoase și sincere și vă doresc drum bun în gimnaziu, oriunde veți fi.

Această prezentare necesită JavaScript.

Cei care nu regăsesc aici scrisorile( cu siguranță au lipsit în acea zi), dar pot redacta spre bucuria mea, aici, și scrisorile lor.

 
2 comentarii

Scris de pe 01/09/2015 în Uncategorized

 

2 responses to “Scrisoare pentru invățătoarea mea

  1. Nicoleta Bolinteanu

    02/09/2015 at 7:53 am

    Minunat… emotionant… fara cuvinte… Cate ganduri frumoase!!!!
    Multumim Doamna Invatatoare

     
  2. anelynr

    15/09/2015 at 2:20 pm

    Multumesc pentru această surpriză Doamna Psatta!!! Fără cuvinte!

     

Lasă un răspuns

 
