RSS

Am castigat trofeul Mamaia Copiilor 2015, sectiunea Show

09 Sep

Dupa Festivalul Tineretii de la Mangalia, unde, cu trupa Dance World, din care fac parte, am asigurat coregrafia pentru 60 de copii cantareti, am participat apoi alaturi de 4 copii foarte talentati la Mamaia Copiilor, sectiunea Show.

Inainte sa intram pe scena, Alina, coregrafa noastra, ne-a incurajat si ne-a spus ca de noi depinde castigarea trofeului. Am dansat cat am putut de bine si tot efortul nostru a fost rasplatit prin castigarea trofeului Mamaia Copiilor 2015.

Melodia se numeste „Alunecand pe-o raza”, compozitor si textier Dora Gaitanovici (15 ani) si este interpretata de Alexia Urtoi (13 ani), Iulian Selea (15 ani), Cosmin Adrian (14 ani) si Dora Gaitanovici (15 ani).

Momentul ,,Alunecand pe-o raza” este un musical ce combina trei stiluri de de muzica, rock,opera & etno, dupa frumoasa poezie ,,Luceafarul” scrisa de Mihai Eminescu.

Va invit sa vedeti filmarea din concurs:

si decernarea trofeului:

Dupa Mamaia Copiilor, am fost invitati la Festivalul International de muzica Muzic for Kids de la Iasi sa dansam in Gala cu acest moment, unde am fost foarte aplaudati.🙂

iasi-2-720x380

A fost o experienta de neuitat!

Ana

 
2 comentarii

Scris de pe 09/09/2015 în Clasa a V-a

 

2 responses to “Am castigat trofeul Mamaia Copiilor 2015, sectiunea Show

  1. cezaps

    10/09/2015 at 2:46 pm

    Începeți clasa a V-a cu vești minunate!
    Țineți-o tot așa!
    D-na Psatta

     
    • Miranda

      11/10/2015 at 4:06 pm

      Felicitari Ana!
      Despre mine pot spune ca am inceput clasa a-v-a foart bine!
      Am deja 10 in catalog la istorie,franceza si in curand la matematica! De asemenea am multi prieteni noi si am ramas in continuare colega cu Mihai Radulescu.
      Sper ca si celorlalti sa le mearga la fel de bine!

      MIRANDA

       

Lasă un răspuns

 
