RSS

Prima săptămână în clasa pregătitoare

18 Sep

Mărturisesc cu mare satisfacție că au foat 19 ore plăcute și pentru profesorii clasei. începutul e promițător pentru prichindei și am speranța că va fi mereu mai interesant și mai plăcut pentru prichindei, părinți, profesori.

Azi am reușit să adun câteva instantanee. Sper să vă bucure și să vă ajute să scăpați de neliniști și temeri, dragi părinți.

Ce am făcut azi? Am aflat

Această prezentare necesită JavaScript.

povestea unei frunze fericite, am vorbit despre sunete, am vizionat un film ( aflați de la ei) și ne-am simțit bine în recreație.

 

 

 
3 comentarii

Scris de pe 18/09/2015 în Jurnalul zilei

 

3 responses to “Prima săptămână în clasa pregătitoare

  1. Simion Oana

    21/09/2015 at 1:37 am

    Multumim, doamna învățătoare pentru o prima săptămana neașteptat de frumoasa si interesantă pentru micii noștri elfi-școlari. Irene mi a zis ca a vizionat vineri Jack si vrejul de fasole dar si Tarzan;) Ne bucurăm ca vedem si imagini din timpul activităților. Va dorim o a doua săptămana de scoala cel putin la fel de interesantă ca prima;)

     
    • cezaps

      21/09/2015 at 5:55 pm

      Mă bucur ca ceea ce se întâmplă la școală se transmite acasă, cu o mică nedumerire legată de Tarzan – de care nu am discutat.
      Mult succes în continuare pentru micii școlărei!

       
  2. Simion Oana

    21/09/2015 at 8:44 pm

    Multumim! E clar ca Irene a incurcat borcanele🙂

     

Lasă un răspuns

 
