RSS

O altă zi la școală

23 Sep

CLR – povestire după imagini ”Punguța cu doi bani” și ”Cei trei purceluși”, personaje pozitive, negative cu argumentarea opiniei

MEM – rechizitele școlarului

Nu am uitat de codul secret de scriere a propozițiilor pe caietul de jocuri.

DP – Mă prezint …

Sunt un băiețel din România, nu am frați, sunt pasionat de fotbal, îmi plac foarte mult mașinile și îmi iubesc prietenii și familia, sunt mereu vesel..

Astăzi, pentru prima oară au început să funcționeze centrele de interes – fetele cu mingea de baschet pufoasă, băieții au construit din lego ( mulțumim LEO pentru cutia clase) case, castele, cazemate.

Am avut chiar și bibliotecă, la inițiativa Emei Rusu.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23/09/2015 în Jurnalul zilei

 

Lasă un răspuns

 
