RSS

Puncte și linii

28 Sep

Cat de simplu par aceste elemente pentru noi, adulții. Pentru copiii de clasa pregătitoare devin adevarate probleme cand trebuie sa le executi aproape perfect.

De astăzi, intrăm în etapa scrierii elementelor grafice:PUȚIN și de CALITATE. După ce am povestit despre familia noastră, am decorat cu linii si puncte ia și fota bunicii, am plecat prin labirint și am incercat sa repetam pe 3 randuri micul si importantul punct.

Tot o premieră a fost decuparea,am așezat pătratele, astfel încât să realizăm un chip de copil.

Rezultatele sunt deja la expoziția clasei și ne mândrim cu realizările noastre.

Nu am uitat să ne jucăm, să cântăm, să vizionăm o nouă poveste, să ne salutăm politicos și să aranjăm calendarul naturii.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 28/09/2015 în Jurnalul zilei

 

Lasă un răspuns

 
