RSS

Bucla buclucașă

15 Oct

O zi plină, minute bune de concentrare la misiunea ce părea aproape imposibilă. Cu toate acestea, cu energie bună dată de pachețelul sănătos oferit de mami, cu promisiunea față de tati, că azi va fi și mai atent ca ieri, am reușit multe, multe.

am repetat astăzi informațiile despre energia electrică, am descoperit aparatele care funcționează datorită curentului electric. Am aflat povestea tristă a unui gândăcel ghinionist și am construit, am modelat, am dansat și cântat.

Povestea zilei, în câteva instantanee:

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15/10/2015 în Jurnalul zilei

 

Lasă un răspuns

 
