RSS

NUMĂRUL 1,CIFRA 1 ȘI …

19 Oct

AM ÎCEPUT ZIUA DE AZI, CUM ALTFEL DECÂT CU O POVESTE: OMIDUȚA MÂNCĂCIOASĂ

După ce am discutat despre toamnă, am reprezentat prin desen câteva propoziții, am incercat sa scriem cârligul.

La matematică am încercat să înțelegem diferența dintre cifră și număr. Mai avem și mâine o zi să exersăm.

Cel mai mare eveniment a fost folosirea acuarelelor pentru a da viață animalului de companie creionat pe carton.

Tare hărnicuți au fost toți, dar voluntari s-au dovedit a fi: Iustina, Sara, Ana Maria, Ema, Ana, Luca, Matei și alți câțiva, care au ajutat la spălarea paharelor și a planșetelor de plastic.Mulțumesc pentru ajutor.

Bravo, tuturor!

Felicitări pentru povestea cifrei 1, realizată pe caietul de jocuri.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19/10/2015 în Jurnalul zilei

 

Lasă un răspuns

 
