RSS

O zi dulce, dulce

29 Oct

Mărturisesc că nu agreez ideea importată și comercială –  Halloween.

Astăzi, însă, am încercat să ofer piticilor mei informații, emoții care să le folosească și, după ce am pus la păstrare măștile, pistoalele,cuțitele, etc  a început petrecerea.

De fapt, am lucrat la matematică împreună cu vrăjitoare, pirați, mister D ( de la Dracula), fantome prietenoase  si am rezolvat misiunea de a caza 5 vrăjitori în 3 camere.

Cifra 5 a fost prințesă azi, așa că am găsit 5 motive ( am desenat și povestit) pentru care ne-a plăcut această zi.

Am admirat cei trei dovleci minunați ( Ema R, Sonia, Filip) fiecare cu personalitatea lui și le-am mulțumit colegilor care au indulcit petrecerea: Eva, Iustina, Toma. ( sper că nu am uitat pe nimeni, dar pot completa)

Mulțumim familiei Dobrev pentru plăcinte și dovlecii din fetru, care au fost la înălțime.

Cine are plăcere, poate redacta răspunsul copilului la cerința: Găsește 5 motive pentru care ți-a plăcut această zi.

Sper ca lampadarele să le amintească de o zi în care învățarea, scrisul, vorbitul, mișcarea , jocul, distracția au fost îmbinate aproape perfect.

Astept cateva poze cu lampadarul aprins acasă, sub supravegherea părinților.

Mulțumesc

Această prezentare necesită JavaScript.

.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 29/10/2015 în Jurnalul zilei

 

Lasă un răspuns

 
